Schibsted

Varje vecka når mobilsajterna Aftonbladet, SvD, Tv.nu, Klart.se och Omni 5,7 miljoner svenskar. Snittålder på Aftonbladets läsare är 39 år, där största åldersgruppen är 20-39 år.
Genom avancerad GPS-styrning når du dina lokala kunder. Tack vare att du kan styra var din annons ska synas geografiskt, relevant synlighet och bäst effekt för din investering.

Vi har satt ihop ett Crosspaket, där du som annonsör maximerar räckvidden och har möjlighet att nå fler kunder. Visningarna fördelas efter sajtens storlek vilket innebär att majoriteten av annonserna i paketet kommer att visas på Aftonbladet.
Annonsstorleken i mobilen är 320×320 px.

Vill du veta mer? Kontakta Malin Brannelid så berättar hon mer om hur just ditt företag kan nå ut i mobilen! 

Crosspaketet består av dessa fem starka varumärken:

brand

  • Sveriges största sajt och primära nyhetskälla
  • Räckviddsmedia med en bred målgrupp

klart

  • Sveriges största vädersajt
  • Köpstark målgrupp, aktiva barnfamiljer
  • Få annonsformat med litet brus

tv

  • Sveriges största tv-guide
  • Tillbakalutad målgrupp, underhållningssugna
  • Stark kvällstid

ladda-ned-(2)

  • Prisbelönt redaktion
  • Högutbildad och köpstark målgrupp
  • Seriös och trovärdig kontext

omnilogo-onwhite

  • Teknisk och redaktionell innovation
  • Seriös och trovärdig kontext
  • Mobile first, framåtlutad målgrupp, beslutsfattare
  • Ren och snygg annonsmiljö, bra effekt